Post Jobs, Edit
Post Image File Only Job Vacancies
Post PDF File Only Job Vacancies
Post Short Job Vacancies
Post Very Short Job Vacancies
Post Long Job Vacancies

Post Classified Ads (Line Adverts)
Post Mini Adverts

Post Discussion Object / Article in various forums / communities

Post Short News / Announcements
Post Long News / Announcements

Edit / Add ⇴ Line Adverts, Mini, News
Edit / Add ⇴ Advertising Job Vacancy

The entire classified, mini ads & news / announcements, managed by eduNitas.com and ggiklan.com
Meanwhile, job advertisements, managed by eduNitas.com - A Division, B Division and ggkarir.com
Various Discussion Forums and Communities, managed by eduNitas.com
All adverts etc. are displayed on 27,234,689 websites which coordinate with each other.
Post/Edit Jobs, various
advert, discussion forums, etc.
Advert Archive
HomeAll Categories - 47,777
Job Vacancy ⇴ Home - 17.000
Agribusiness advert - 1,357
Bank, Credit, Capital advert - 332
Business Opportunities advert - 1,910
Car advert - 1,297
Dating Contact advert - 1,670
Education advert - 3,387
Electronic advert - 1,426
Fashion, Clothing advert - 1,284
Food, Beverage advert - 1,347
Furniture advert - 521
Health, Medicine advert - 2,005
Hobby, Art, Music advert - 833
HP, Mobile advert - 762
Internet, Computer advert - 1,116
Job Applicant advert - 1,299
Motorcycle advert - 640
News, Announcements advert - 600
Property advert - 2,310
Service Business advert - 3,855
Various Kinds advert - 1,575
Job/Career Archive
search results for keywords

1 Area Sales Supervisor Intitution Food Industry 2

 30 Latest Jobs    16,996 Career Archive    15,123 Advert
Search Jobs, Comments, etc.  
Show    data per page
Show ConciseQuite DetailedComplete
Sort Company Name Work Location Closing Date Total Views
Job Name Minimum Education Post Date Total Clicks
Page ➯  1  ....   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30  .... next page

281. PT Asiabumi Petroleo
Requirements: 1. Junior Accountant Qualifications:• University Degree• Accountancy backgrounds• 25 years of age (maximum)• Mature, Energetic• Consolidation & Preparation of report analysis• Monitors & controls compliance of all accounting policies & procedures• Fluent English both oral & writen• Min. 2 to 3 years experience 2. Admin Secretary Qualifications:• Secretary Academy / University Degree (Office Administration)• Female• 23 years of age (minimum)• Good work ethic, Mature, Energetic• Excellent typing skills & File management• Fluent English both oral & writen
Job location : Jakarta     Minimum education : S1
✺ Total Views = 1,220     Total Clicks = 331
⇴ job vacancies - detailed advertisement

282. Rumah Otomotif
Requirements: 1. Cashier (CO) - Wanita - Umur 18 - 28 Tahun - Berpenampilan Menarik - Menguasai Komputer - Pendidikan minimal SLTA - Berpengalaman lebih diutamakan2. Customer Service (CSO) - Wanita - Umur 18 - 28 Tahun - Berpenampilan Menarik - Menguasai Komputer - Pendidikan minimal SLTA - Berpengalaman lebih diutamakan - Mampu bekerja sebagai Tim
Job location : Jakarta     Minimum education : minimal SLTA
✺ Total Views = 1,427     Total Clicks = 331
⇴ job vacancies - detailed advertisement

283. Hanna Resto & Cafe
Job vacancies for : Butuh segeraWaiter / Waitress
Requirements: Pria Wanita max 25 thn Min SMARajin Jujur Pekerja KerasBerpenampilan MenarikDomisili Jakarta Utara dan Sekitarnya 
Job location : Jakarta Utara     Minimum education : SMA
✺ Total Views = 1,195     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

284. Holyland Tour&Travel
Requirements: 1. Staff Administrasi/Cashier- Min SMA/SMK/D3- Wanita,Max Umur 27 tahun- Single- Jujur, Sabar, Bertanggung Jawab- Pengalaman/Fresh Graduate- Team Work- Domisili Jakarta Barat/Jakarta Pusat2. Driver- Min SMA- Pria, Maks. 36 tahun- Domisili Green Garden, Grogol, Daerah sekitarnya- Bersedia Lembur (Bekerja diluar jam kerja)- Mengerti jalan daerah Jakarta
Job location : Jakarta     Minimum education : SLTA, D3
✺ Total Views = 2,190     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

285. PT Adacell
Job vacancies for : Project Admin
Requirements: - Wanita berpenampilan menarik- Umur maks 25 tahun- pendidikan D3/S1- Pengalaman 1 tahun- Ulet, tekun dan Mampu bekerja di bawah tekanan- berdomisili di Medan
Job location : Medan     Minimum education : D3, S1
✺ Total Views = 1,217     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

286. PT Cons
Requirements: 1. Drafter (DR) - Pria/Wanita, Max 24 Thn - Pendidikan minimal SMK (D3 lebih diutamakan), fresh graduate, pria/wanita - Bisa AutoCad 2/3d - Mempunyai Kendaraan motor sendiri - Bisa bekerja dengan dateline. - Berdedikasi tinggi. - Siap Ditempatkan Diluar Kota2. Staff Administrasi (SA) - Pendidikan minimal SLTA (D3 lebih diutamakan), fresh graduate, pria/wanita - Menguasai MS Office dan Windows XP - Mempunyai Kendaraan motor sendiri - Umur Maximal 26 tahun. - Berdedikasi tinggi.
Job location : Jakarta Tangerang Bandung     Minimum education : SLTA, D3, S1, dsb
✺ Total Views = 1,362     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

287. PT Domo International
Requirements: Representative Manager1. University graduate from reputable university preferably overseas graduate2. Excellent leadership, interpersonal communication, planning, and problem solving3. Fluent in conversational and written English4. Computer Literacy5. Has broad experience in promoting and selling wide range of banking products6. Has strong market knowledge and networks7. Previous banking or other Multi National Company experience in management role is essentialSr. International Business Manager1. Candidate must possess at least a Bachelor's Degree from reputable local or overseas university in Marketing or Food Technology (min. GPA 3,0).2. At least 7 year(s) of working experience in export sales & marketing in food industry is required for this position3. Applicants must be willing to work in Jakarta.4. Applicants should be Indonesian citizens or hold relevant residence status.5. Preferably Managers specializing in Marketing/Business Development or equivalent.6. Full-Time positions available.Sr. Finance & Accounting Staff1. Female2. Single, max. age 30 years old3. Graduates from reputable university with min GPA 3.004. At least 1 year(s) of working experience in the related field is required for this position5. Capable of English language both written and speaking (active)6. Capable of Mandarin/Japanesse language 7. Understand tax report and regulations8. Familiar using accounting program - MYOB9. Understand export/import mechanism10. Hardworking, responsible and honest are the important values that we require from the candidate.Marketing Staff1. Male or Female below 32 years old2. Degree holder in Medical Technologist, Biology or Pharmacy from a reputable university3. Ablity to rapidly understand and learn, identify problems, communication skills and outsanding
Job location : Jakarta     Minimum education : S1
✺ Total Views = 1,308     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

288. PT H.M.L. Indonesia
Requirements: 1. Electrical EngineerRequirements:• Male, maximum 35 years old• Graduate of Electrical Engineering with 3-5 years experience in Supervision of Wiring Installation and Erection • Background in Local Government Safety Code • Knowledge to interpret power requirements based on existing proposed facilities and machineries• Skills in English Communication both oral and written• Computer Literate2. Accounting StaffRequirements: • Male or Female, maximum 35 years old• Accounting Graduate• 2 -3 years experience in Cost Accounting in a Manufacturing Field• Knowledge in Tax Regulation• Able to speak Mandarin• Good command in English both oral and written• Computer Literate
Job location : Jakarta     Minimum education : S1
✺ Total Views = 994     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

289. PT Latanindo Graha Persada
Job vacancies for : 1. Staf ISO dan OHSAS
Requirements: 1. Staf ISO dan OHSAS - Pendidikan minimal S1 semua jurusan - Memahami Sistem Manajemen Mutu ISO dan OHSAS - Memiliki kemampuan analisis dan konseptual
Job location : Makassar     Minimum education : S1
✺ Total Views = 1,194     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

290. PT MMF
Job vacancies for : Account Executive (AE)
Requirements: 1. Pria/wanita usia 20 - 40 tahun2. Pendidikan min. Diploma3. Dapat mengoperasikan Komputer4. Dapat berbahasa Inggris min. pasif5. Berpenampilan menarik, komunikatif dan pantang menyerah
Job location : Jakarta     Minimum education : Diploma
✺ Total Views = 1,113     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

291. Toko.co.id
Requirements: Berpengalaman dalam bidangnya dan telah menyelesaikan banyak website dengan tingkat kesulitan yang lumayan complex.
Job location : Bandung     Minimum education : Semua
✺ Total Views = 1,329     Total Clicks = 332
⇴ job vacancies - detailed advertisement

292. Club Bali Hotel
Requirements: 1. Manager Marketing (MM) - Pria/Wanita, pengalaman minimal 1 tahun - Pendidikan minimal D3 semua jurusan2. Sales Executive (SA) - Pendidikan minimal SLTA (D3 lebih diutamakan) - Pengalaman Minimal 1 th
Job location : Jakarta Bali     Minimum education : SLTA, D3, S1, dsb
✺ Total Views = 1,465     Total Clicks = 333
⇴ job vacancies - detailed advertisement

293. Kopkar Bisnis Indonesia
Requirements: 1. Staff Design Grafis/ Creative.- Pria/ wanita , usia max. 26 tahun dan belum menikah- Pendidikan min. S1 - Mempunyai kemampuan design yang baik- Berpenampilan menarik- Mudah beradaptasi & memiliki kemampuan komunikasi yg baik- Bersedia bekerja dengan sistem kontrak- Siap bekerja dalam waktu dekat2. Staff Promosi.- Wanita, usia max. 26 tahun dan belum menikah- Pendidikan min. S1- Berpenampilan menarik- Mempunyai pengalaman di Event Organizer lebih diutamakan- Mempunyai kemampuan komunikasi yang baik- Bersedia bekerja dengan sistem kontrak- Siap bekerja dalam waktu dekat3. Statistician.- Pria/ wanita, usia max. 26 tahun dan belum menikah- Pendidikan min. D3 Statistik- Mempunyai kemampuan yang baik dalam mengolah data - Mempunyai kemampuan komputer yang baik- Untuk pria, bersedia bekerja dengan sistem shift4. Marketing Executive.- Pria/ wanita, usia max. 26 tahun dan belum menikah- Pendidikan min. S1- Berpengalaman dibidang marketing- Berpenampilan menarik- Siap bekerja dengan target dan dibawah tekanan- Mempunyai kemampuan komputer dan komunikasi yang baik5. Customer Service- Wanita, usia max. 26 tahun dan belum menikah- Pendidikan min. D3- Berpenampilan menarik- Mampu berbahasa Inggris min. pasif- Ramah- Mempunyai kemampuan komputer dan komunikasi yang baik
Job location : Jakarta     Minimum education : D3 dan S1
✺ Total Views = 1,336     Total Clicks = 333
⇴ job vacancies - detailed advertisement

294. PT Ekatama Nusantara Mandiri
Job vacancies for : 1. Teknisi EDC
Requirements: - Pria- Memiliki SIM C minimal- Usia maksimal 27 Thn- Pendidikan minimal D III- Mampu memimpin dan bertanggung jawab.- Sanggup bekerja dalam tekanan (deadline).- Siap ditugaskan (atau berdomisili) di Jawa Timur.
Job location : Surabaya     Minimum education : D3
✺ Total Views = 1,223     Total Clicks = 333
⇴ job vacancies - detailed advertisement

295. PT JEA International
Requirements: 1. Manager Servise (MS) - Pria/Wanita, pengalaman minimal 2 tahun - Usia 22th - Pendidikan minimal S1 semua jurusan - Bekarja Keras, Disiplin, Komunikatif - Team Work, Relasi Luas, Motivasi Tinggi - Berpenampilan Menarik Dan Interpersonal Yang Baik2. Communication Associate (SA) - Pendidikan minimal SLTA (D3 lebih diutamakan), fresh graduate, - Pria/wanita usia 20th - Bekarja Keras, Disiplin, Komunikatif - Team Work, Relasi Luas, Motivasi Tinggi - Berpenampilan Menarik Dan Interpersonal Yang Baik3. Training & Recruitment Officer - Pendidikan minimal SLTA (D3 lebih diutamakan), fresh graduate - Pendidikan minimal SLTA (D3 lebih diutamakan), fresh graduate, - Pria/wanita usia min 19th - Bekarja Keras, Disiplin, Komunikatif - Team Work, Relasi Luas, Motivasi Tinggi - Berpenampilan Menarik Dan Interpersonal Yang Baik
Job location : Jakarta     Minimum education : SLTA, D3, S1, dsb
✺ Total Views = 1,244     Total Clicks = 333
⇴ job vacancies - detailed advertisement

296. PT Yatta Solution
Requirements: 1. Customer Service (CS) - Wanita 21 s/d 28 thn - Lulusan SMU/SMK - Komunikatif - Jujur, teliti, sabar - Enerjik2. Technical Support (TS) - Minimal S1 jurusan Teknik Komputer atau sejenisnya - Memiliki pengalaman di bidang yang sama merupakan nilai lebih - Bisa bekerja secara individu ataupun dalam tim - Mengerti konsep networking - Mengerti sistem operasi Linux - Mengerti konsep troubleshooting - Bisa berkomunikasi dengan baik
Job location : Jakarta     Minimum education : SMU/SMK/D1-D3/S1
✺ Total Views = 1,141     Total Clicks = 333
⇴ job vacancies - detailed advertisement

297. PT Adira Sarana Armada
Requirements: SALES EXECUTIVE (SE) • Pria / Wanita usia max 30 thn • Pendidikan min D3 semua jurusan • Min 1 tahun pengalaman sebagai sales • Mendapatkan gaji tetap + insentif yang menarik • Mempunyai kendaraan sendiri min motor & SIM C PRE DELIVERY INSPECTION (PDI) • Pria usia min 23 thn • Pendidikan min STM otomotif / D3 • Pengalaman min 1 thn di bidang mekanikb] ADMIN STAFF (ADM) • Wanita / Pria usia max 27 thn • Pendidikan min SMK • Pengalaman min 1 thn di bidang yang sama • Dapat mengoperasikan Komputer (Ms. Office) • Dapat bekerja di bawah tekanan
Job location : Surabaya     Minimum education : STM / SMK, D3, S1
✺ Total Views = 1,150     Total Clicks = 334
⇴ job vacancies - detailed advertisement

298. PT Calmarine
Requirements: 1. D3 Electronic enginneer2.S1 Electronic Engineer3.S1 Instrumentasi Engineer
Job location : Jakarta     Minimum education : D3, S1
✺ Total Views = 1,073     Total Clicks = 334
⇴ job vacancies - detailed advertisement

299. PT Graha Kencana Nusantara
Requirements: 1. Salesman/girl - Pria/Wanita, pengalaman minimal 2 tahun - Good looking - English - Computer - Good relation with operators2. Staff Administrasi (SA) & Front Desk - Pendidikan minimal SLTA (D3 lebih diutamakan), fresh graduate, wanita - Good looking - English - Computer 3. Office Boy & Kurir - Pria, 18-25 tahun - Penampilan bersih - Memiliki kendaraan sendiri (motor)
Job location : Jakarta     Minimum education : SLTA, D3, S1, dsb
✺ Total Views = 1,210     Total Clicks = 334
⇴ job vacancies - detailed advertisement

300. PT Indah Perkasa Lestari
Job vacancies for : STAF AKUNTING
Requirements: Kriteria :- Laki - laki;- Pengalaman kerja minimal 3 tahun dibidang Akuntansi & Perpajakan;- Menguasai Program Akuntansi Komputer;- Dapat bekerja di luar waktu kerja;- Dapat bekerja secara Individu maupun dalam Tim. Syarat Administrasi :- Curriculum Vitae;- Resume;- Ijazah Terakhir;- Foto terbaru 4x6 cm 1(satu) lembar.
Job location : Bsd Tangerang     Minimum education : SLTA, D3, S1, dsb
✺ Total Views = 1,202     Total Clicks = 335
⇴ job vacancies - detailed advertisement

Page ➯  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25
  26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36  .... next page

Found 16.996 records linked to 1 Area Sales Supervisor Intitution Food Industry 2